۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور

دومین جلسه هم‌اندیشی دبیران شورای صنفی دانشگاه اصفهان

دومین جلسه هم‌اندیشی دبیران شورای صنفی دانشگاه اصفهان با حضور دکتر هرسیج رئیس دانشگاه، دکتر رئیسی مدیر حوزه ریاست دانشگاه، جمعی از مسئولین دانشگاه، دبیران شورای صنفی دانشگاه و مشاور جوان رئیس دانشگاه در امور دانشجویان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی، در این نشست، محمد جواد کلاهدوزان دبیر شورای صنفی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دیدگاه های دانشجویان در خصوص مسائل موجود در رستوران‌های یاس و مجموعه‌های تربیت بدنی دانشگاه از جمله استخر و سالن ولایت را مطرح و به بیان راه حل‌های پیشنهادی پرداخت.

در ادامه سید احمد فیاضی، دبیر دانشکده علوم اداری و اقتصاد دیدگاه دانشجویان را درباره نحوه تخصیص و مدیریت منابع دانشگاه بیان نمود و بر لزوم اصلاح نرخ حق‌الزحمه همیار دانشجویی تاکید کرد.

در پایانِ نطق دانشجویان، نمایندگان پردیس‌های خوانسار و شهرضا به مشکل فقدان امکانات حمل و نقل جهت تردد به پردیس‌های دانشگاه اشاره کردند.

پس از تبیین پاسخ‌‌ها توسط جمعی از مسئولین حاضر در جلسه، دکتر هرسیج رئیس دانشگاه  مشکلات و مسائل مطرح شده را جهت بررسی فنی راه حل‌های پیشنهادی به کمیسیون های تخصصی ارجاع دادند.مقرر شد کمیسیون‌های مذکور حتما با حضور نمایندگان دانشجویی تشکیل و تا حصول نتایج مطلوب برگزاری جلسات تداوم یابد.

ایشان در ادامه بر اهمیت مشارکت خانواده دانشگاه اصفهان در مدیریت دانشگاه تاکید و لزوم استفاده از نمایندگان صنف دانشجویان، صنف اعضای هیئت علمی و صنف یاوران علمی را به مدیران دانشگاه یادآور شدند.

همچنین مصوب شد حق‌الزحمه کادر اجرایی المپیاد دانشجویی در قالب مراسم تقدیر و در اسرع وقت تقدیم ایشان شود.

دکترحسین هرسیج در ادامه، از دغدغه‌مندی و وقت گذاری دانشجویان تشکر و اینگونه جلسات را نشان‌دهنده حیات جریان دانشجویی دانست.

همچنین مقرر شد گزارش برگزاری کمیسیون‌های تخصصی در سومین نشست هم‌اندیشی دبیران شورای صنفی در حوزه ریاست ارائه شود.

دومین جلسه هم‌اندیشی دبیران شورای صنفی دانشگاه اصفهان روز یکشنبه 28 مرداد 1403 با حضور رئیس دانشگاه اصفهان در تالار دکتر رزمجو برگزار شد.

 
 
 
 
تاریخ:
1403/06/03
تعداد بازدید:
236
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal